Spring til hovedartiklen - genvej for blinde
3.jpg

Informationer om ansøgning som assistent

Kære ansøger


Vi håber, du er i gang med at skrive en ansøgning som assistent til det kommende semester. Du kan bruge vores  online ansøgning som assistent, men du er også velkommen til at sende en almindelige ansøgning til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..


Der er ansøgningsfrister:

Søndag den 15. april og søndag den 20. maj.

 

Og der er samtaler:

Mandag den 7. maj kl. 13.00

Onsdag den 23. maj kl. 11

Søndag den 10. juni kl. 11.

 

VIGTIGT!!

  • Det er vigtigt, at du har et KØREKORT. De fleste af vores borgere har enten selv en bus eller kan låne en på skolen. Hvis du er i gang med at tage et kørekort, skal du skrive det i din ansøgning.
  • Du skal læse mails, for det er den måde, vi kontakter dig på.

Du vil modtage en mail i starten af april eller lige når ansøgningsfristen er udløbet,  hvor du skal melde tilbage, hvilke dage du kan komme til samtale. Herefter sender vi din ansøgning ud til de borgere, som skal ansætte den pågældende dag. Borgerne læser alle ansøgninger og afleverer en liste til os over, hvem de gerne vil indkalde til samtale. På den baggrund indkalder vi jer, som borgerne har valgt ud. Da vi ofte har flere ansøgere end stillinger, kan du ikke regne med at blive indkaldt til samtale. Hvis du ikke bliver indkaldt første gang, kommer du automatisk med i næste runde. Borgerne har mange forskellige behov, så selvom du ikke er udvalgt første gang, kan du sagtens blive valgt senere.

Hvis du skal komme til samtale vil du modtage en mail med informationer om dagen.


Alle borgere får de samme ansøgninger og vi gør vores bedste for at få alt til at gå op i en højere enhed.


Samtaledagen:

  • Tidsplanen for samtalerne får du udleveret ved ankomst på skolen.
  • Dagen starter med en fælles introduktion, og derefter vil der være individuelle samtaler. Der vil være en lærer fra højskolen til stede ved samtalerne. Du kommer til mindst 1 og højst 4 samtaler.
  • Når alle samtaler er færdige afleverer borgerne en liste over hvem de gerne vil ansætte og som ansøger fortæller du os, hvor du gerne vil ansættes.  
  • Vi laver den endelige fordeling samme dag, og du bliver ringet op og får besked uanset om du bliver ansat eller ej.
Senest opdateret: Tirsdag, 3. April 2018 12:17
  • VILLAVEJ 25, HOU
  • 8300 ODDER
  • TLF: 87 81 79 00
  • FAX: 87 81 79 79
  • E-MAIL: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
  • CVR nr. 46 23 11 12