Spring til hovedartiklen - genvej for blinde
4.jpg

Værdievaluering

Værdievaluering 2007

Læs rapporten her:

pdf

Værdievaluering
Total 2007

pdf

Værdievaluering
brugere 2007

pdf

Værdievaluering
hjælpere 2007

pdf

Værdievaluering
alm. elever 2007

pdf

Værdievaluering
udlandske elever 2007



Værdievaluering: Den inkluderende højskole (2004-2005)

 

Gennem udvikling af kommunikationstrategier og - værktøjer med og for elever med kognitive, perceptuelle, sensoriske og fysiske handicaps at sikre alle elever fuld deltagelse i undervisningen og samvær. Hvert år har Egmont højskolen ca. 30 elever med de nævnte vanskeligheder og også andre højskoler har elver med funktionsnedsættelser, Derfor er det vigtigt at få belyst de strategier, der skal til for at "de stærke" elever og personalegruppen forstår og accepterer deres særlige ansvar. Elever med særlige behov skal tilsvarende have redskaber af social og kommunikativ art for at kunne deltage i fællesskabet og de demokratiske processer.

 

Læs rapporten her:

 

pdf

Den inkluderende højskole

pdf

Interviews

pdf

Samlet resultat 2005
grafik for
nogle udvalgte

pdf

Samligninger af resultaterne
i 2004 og 2005
Senest opdateret: fredag, 26. december 2014 15:40
  • VILLAVEJ 25, HOU
  • 8300 ODDER
  • TLF: 87 81 79 00
  • FAX: 87 81 79 79
  • E-MAIL: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
  • CVR nr. 46 23 11 12