Close this search box.

Formalia

Bestyrelse

Her finder du en oversigt over medlemmerne af skolens bestyrelse med navn og billede.

Kalender

Her er en oversigt over Egmont Højskolens aktiviteter, kurser, store arrangementer og andre begivenheder, som de forløber hen over det igangværende år.

Persondata

SOP Sikkerheds-Instruktioner

Læs disse instruktioner for de hvert enkelt område, der er berørt af dem.

Tilsyns-rapporter

Her kan du finde de seneste tilsynsrapporter udført af Socialtilsyn Midt.

Vedtægter

Egmont Højskolens grundlov beskriver, hvad formålet med skolen er, samt hvordan skolens juridiske grundlag er skruet sammen.

Årskrifter

Her finder du alle skolens årsskrifter tilbage til 1995. De kan frit downloades i pdf-format.

Årsplaner

Egmont Højskolens undervisning og aktiviteter er her beskrevet henover et kalenderår. Du kan se mange detaljer om skolens daglige rytme her.